![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
FRACTIE ULICOTEN
In cijfers



46
Social media
Voor de verkiezingscampagne van Fractie Ulicoten zijn er 46 sociale media berichten gecreëerd. Deze zijn op zowel Instagram als Facebook verspreid. Daarnaast zijn er ook 8 blog berichten gemaakt op de website die gemaakt is door het team van GKR marketing.
184.416+
Aantal weergave
De weergave die deze content gegenereerd heeft komt uit op een totaal van 25.416 weergave. Ook waren er in totaal 4.585 interactie momenten. Hier vallen opmerkingen, likes, klikken op links en opgeslagen berichten onder. Ook zijn er in totaal 9000 drukwerk producten verspreid en zijn er op de drukste locaties in gemeente Baarle-Nassau 125 posters opgehangen. Deze hingen hier 3 weken met een geschatte weergave van 150.000.
19.531+
Bereikte mensen
De sociale media kanalen en de website hebben in totaal 6.531 mensen bereikt. Daarnaast zijn er 3 momenten geweest waarin er 3000 stuks aan drukwerk werd verspreid in de gemeente Baarle-Nassau. Tenslotte zijn er 125 posters opgehangen in de gemeente Baarle-Nassau. Deze zijn opgehangen op de drukste locatie over een periode van 3 weken. De geschatte hoeveelheid mensen die hierdoor bereikt zijn ligt op ongeveer 10.000.